Πάντα στην διάθεσή σας για την άμεση εξυπηρέτησή σας και υλοποίηση κάθε ηλεκτρολογικής ανάγκης για την καλύτερη λειτουργικότητα του χώρου σας. Με συνέπεια, επιμέλεια και εντιμότητα.

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Το π@π@ρομιλητό μιας ξανθιας.

"Μα τι παιδί είσαι εσύ;" έλεγε η γιαγιά μου, η συχωρεμένη, που σίγουρα συγχωρέθηκε αφού είχε εγγονή εμένα . Και μετά συμπλήρωνε: "Όταν σε γέννα η μάνα σου δεν έκλανε μα γέλα".
Τι ήθελε να πει η ποιήτρια ακόμη δεν το έχω εμπεδώσει. Αυτό που έχω πάντως σίγουρα εμπεδώσει, είναι ότι η πλατινέ απόχρωση του εγκεφάλου μου όταν ακούσει ή δει κάτι, τα κάνει μαλλιοκούβαρα και δεν μπορώ να τα ξεμπερδέψω. Από χτες, λοιπόν, που είδα ειδήσεις κι έκανα "πρες κόνφερανς" σε φιλικά μπλοκ (έτσι θα λέγεται από δω και πέρα η βίζιτα ή κοινώς επίσκεψη), μπερδεύτηκα πάλι.

Πρώτο θέμα: Το πορδοβούλωμα της Γαλλίας που λέγεται Σαρκοζί, έφτιαξε αεροπλάνο που ν`ανταγωνίζεται το airforce one του μαυροτσούκαλου που λέγεται Ομπάμα. Εδώ ο κόσμος χάνεται κι ο κοντός χτενίζεται.Έχει μήκος 58 μέτρα και στοίχισε 180.000.000 ευρώ. Που πας βρε καραμήτρο 1.50 με τα χέρια στην ανάταση, με τέτοια οικονομική κρισάρα; Πώς μας πετάς στα μούτρα την απαξίωση σου; Αλλά θα μου πεις ότι εσύ έχεις μία καραΜπρούνι (όπως λέγαμε στο χωριό μου καραπου... μπιπ) που όσο είναι και να το πεις, που να βολέψει τα δίμετρα πόδια της που κάνουν τόσο ωραία ψαλίδια όταν τ`ανοίγει, σε μικρότερο αεροσκάφος.

Δεύτερο θέμα: Μπαίνω σ`ένα φιλικό μπλοκ κι η φίλη μπλοκερ γράφει ότι έχει χάσει το χιούμορ της πια. Κι εγώ της απαντώ: "Μην στενοχωριέσαι θα το ξαναβρείς όταν σκεφτείς τον Πάγκαλο και τις μαλακίες που λέει κατά διαστήματα. Άλλωστε αν σκεφτείς ποιους ψηφίζουμε για να μας κυβερνάνε είμαστε λαός με απίστευτο χιούμορ."

Τρίτο θέμα: Πάλι από φιλικό μπλοκ που λέει πόσο διεφθαρμένοι είμαστε. Ε και; Που σας χαλάει δεν κατάλαβα. Όταν ψηφίζουμε τέτοιους πολιτικούς είμαστε κάτι άλλο από διεφθαρμένοι; Τι είναι ο κάβουρας τι είναι το ζουμί του.

Και τελευταίο και καλύτερο ο αδελφός του πρωθυπουργού, έβγαλε βιβλίο. Είναι αυτό που λένε έκανε κι η μύγα κώλο κι έχεσε τον κόσμο όλο. Το προλόγισε η κ.Ακρίτα. Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη. Είναι μία συλλογή ποιημάτων που μιλάει για την αγάπη. Έχουν κι από αυτό το ουσιαστικό στην συλλογή τους οι Παπανδρέου; Κι ως ξανθιά με πλατινέ απόχρωση εγκεφάλου έχω μια απορία; Πάλι πληρώσαμε για να κάνει τα βίτσια της η οικογένεια Παπανδρέου; Ο οποίος πήγε και φίλησε την αυτοκρατορική μαμά, κατά κόσμον Margaret, για να μας δείξει πόσο σεμνό και ταπεινό αγόρι είναι.
Νικολάκιιιι τον Αστακό τον ξέχασες;
Με όλο τον σεβασμό ουστ και άι σιχτίρ.

Παιδιά μην με σχολιάσετε γιατί είμαι για τα σίδερα. Πάρτε κι ένα "βαλκανιζατέρ" επίκαιρο λόγω των ημερών.
Είμαστε πρώτοι και τελευταίοι
είμαστε αθώοι απατεώνες και γενναίοι
Είμαστε πρώτοι και τελευταίοι
αριστοκράτες και φριχτοί μικρομεσαίοι
ακροβάτες και λαθραίοι, προδότες,
Σουλιώτες, αδέσποτοι και ωραίοι. 


ΥΣ: Σ`όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε.
Από: theodosia